Friday 3 February 2012

0 Η δική μου εμπειρία babywearing


    Tι ξέρετε για το babywearing?Εγώ ομολογώ οτι δεν ήξερα τίποτα ούτε πριν ούτε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μου.Μέχρι που γέννησε η Κάτια Ζιγούλη και είδα για πρώτη φορά ένα ring sling φορεμένο απο το Σάκη Ρουβά.Μου άρεσε πάρα πολύ σαν εικόνα και άρχισα να το ψάχνω μέσω διάφορων site στο ίντερνετ και παράλληλα έβλεπα και βίντεο στο youtube.

    Στο εξωτερικό είναι πολύ διαδεδομένoι οι μάρσιποι αγκαλιάς και έχουν αρχίσει και κερδίζουν έδαφος και στην ελλάδα.Τα οφέλη του babywearing είναι πολλά αλλά το κυριότερο είναι οτι το μωρό σας θα είναι χαρούμενο!Για 9 ολόκληρους μήνες το μωράκι σας ήταν συνέχεια μαζί σας.Είναι λογικό λοιπόν τώρα όταν δε βρίσκεται κοντά σας να νιώθει ανασφάλεια και να είναι ανήσυχο.Εδώ λοιπόν έρχεται να σας λύσει τα χέρια ο μάρσιπος αγκαλιάς!Το μωρό ακουμπάει πάνω σας ακούει το χτύπο της καρδιάς σας,το ρυθμό της αναπνοής σας και αμέσως νιώθει καλύτερα.

    Έρευνα που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό pedriatics έχει δείξει οτι αν φοράμε το μωρό μας 3-4 ώρες κάθε μέρα τοτε μειώνεται το κλάμα τους εως και 54%!!!Τρομερό???Και όμως!!Υπάρχουν διάφοροι τύποι μάρσιπων στην αγορά.Εγώ διάλεξα ένα μάρσιπο ring sling,οι συγκεκριμένοι μπορούν να χρησιμοποιηθούν απο τη γέννηση εως ότου αντέχετε να σηκώνετε το παιδάκι σας.Το ring sling αποτελείται απο ένα μακρύ ύφασμα(ο δικός μου είναι 2,20 cm)και δύο κρίκους στη μία άκρη.Η άλλη άκρη του υφάσματος περνάει μέσα απο τους κρίκους και ασφαλίζει απο το βάρος του μωρού.Ο μικρός μου είναι 2 ετών και έχει σταματήσει τις πολλές αγκαλίες.Παρόλα αυτά όταν βρέχει παράδειγμα και πρέπει να τον κουβαλήσω με έχει βοηθήσει αρκετά γιατί όσο ναναι έχει βαρύνει!!!
Από προσωπική εμπειρία έχω να πω ότι το ring sling μου αποδείχθηκε σωτήριο στα 16ωρα που έμενε ξύπνιος ο γιός μου λόγω κολικών!Υπάρχει ειδική στάση ψηλά στον ώμο όπου βοηθάει το μωρό να ανακουφιστεί απο τους πόνους των κολικών ενώ η επαφή εκείνη την ώρα με τη μαμά το ηρεμεί καθώς νοιώθει ασφάλεια στην αγκαλία της!

    Έχετε δοκιμάσει να κάνετε βόλτα με το μωρό σας αγκαλιά και όχι μέσα στο καρότσι?Θα εκπλαγείτε αν δείτε τη διαφορά μεταξύ καροτσιού και μάρσιπου.Ο καλύτερος τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι μέσα απο τα μάτια του μωρού σας.Έχω βρεί ένα βίντεο το οποίο ειναι πολύ κατατοπιστικό. Είναι το εξής:



      Κλείνοντας θα σας αφήσω με αυτό όπου βρήκα στο site του babywearinginternational.org:

Όποιο τύπο μάρσιπου και να διαλέξετε,πάρτε αγκαλιά το μωρό σας και μη φοβάστε οτι θα κακομάθει.Εμένα μου το έλεγαν συνέχεια και δυστυχώς για ένα μεγάλο διάστημα τους άκουγα. Η αγκαλιά δεν έκανε ποτέ κακό σε κανέναν!

No comments:

Post a Comment