Tuesday 28 February 2012

1 Μπανάκι..... μανάκι.....

Τραγουδάω στον γιό μου, αλλάζοντας την φωνή μου και πλατσουρίζοντας τον με νερό. Κι εκείνος μου γελάει. Με οτι χαζομάρα κι αν κάνω, μου γελάει. Είμαστε κι οι δυο μέσα στην γεμάτη με νερό μπανιέρα και πλατσουρίζουμε ο ένας στον άλλον. Του τραγουδάω το τοσοδούλι μπικίνι και δεν ξέρω αν βρίσκει αστεία τη μουσική ή τους στίχους αστείους και πάλι μου γελάει.
Όταν ήταν πιο μικρούλης, καθόμασταν αγκαλιασμένοι και ήσυχοι. Εκείνος, παρατηρούσε τον κόσμο γύρω του με τα μεγάλα μπλε μάτια του κι εγώ παρατηρούσα εκείνον. Τον έλουζα με νερό και εκείνος με αγάπη. Ήταν η ώρα της χαλάρωσης και για τους δυο μας. Το είχαμε ανάγκη και οι δυο.  
Τώρα,και για όσο μεγαλώνει, η ώρα του μπάνιου, του μπάνιου μας, είναι ένα παιχνίδι! Ταξιδεύουμε σε χώρες μαγικές με το καραβάκι μας, ακολουθούμε τις χρωματιστές θαλάσσιες χελώνες στα βάθη μεγάλων ωκεανών και γελάμε με τα μακροβούτια που ρίχνουν οι κοντόχοντροι πιγκουίνοι.
Έκανα τακτικά, αλλά πλέον λόγω δουλειάς πιο αραιά, μπάνιο με τον γιο μου κι είναι μια από τις ομορφότερες εμπειρίες που  ζούμε μαζί.


-------------------------------------------------------------------

Περιμένουμε και την δική σας ιστορία, σκέψη ή απορία 
στο
 miaforakaienakairo@yahoo.co.uk

1 comment:

  1. Τέλειο ακούγεται!!!Δεν έχω κάνει ποτέ μπάνιο μαζί με την κόρη μου αλλά ζήλεψα και θα το δοκιμάσω...

    ReplyDelete