Monday 6 February 2012

2 Η φάση του OXI...

Εδώ και μερικές μέρες τώρα ο πολυαγαπημένος μου γιός περνάει τη φάση του ΟΧΙ. Σε όλα λέμε όχι.Το αγαπημένο μας δε είναι το όχι νάν(ύπνος),μέχρι να κοιμηθεί θα το ακούσω και 50 φορές!Σήμερα έπαιζε με κάτι αυτοκόλλητα και τον ακούω μόνο του να μονολογεί:

όχι νάν,όχι μάμ,όχι ααα,όχι κακά,όχι τσις,όχι μπλέ,οχι μαμά,όχι μπαμπά,όχι γκώτα,όχι όχι όχι!!!
Μετάφραση:όχι ύπνο,όχι φαγητό,όχι νερό,όχι κακά,όχι τσίσα,όχι μπλέ,όχι μαμά,όχι μπαμπά,όχι Γιώτα(η δασκάλα του).

Και τότε κατάλαβα!Όλα τα παιδάκια περνάνε κάποια στιγμή της ζωής τους τη φάση της άρνησης.Το έχω ακούσει απο πολλές μαμάδες απλά το περίμενα λιγάκι αργότερα.Πραγματικά αυτές τις μέρες δε θέλει τίποτα.Λέει όχι σε όλα.Να φανταστείτε παραμιλάει στον ύπνο του και λέει όχι νάν!!!Πέρασε άρνηση με το φαγητό και δεν έτρωγε τίποτα,αφού είχα αρχίσει να ανησυχώ.Σήμερα το μενού είχε το αγαπημένο του.Μακαρόνια με σάλτσα και μπόλικο τυρί.Έχω κάνει τα πάντα για να φάει εδώ και 4 μέρες.Έχω μαγειρέψει πολλά και διαφορετικά φαγητά την ίδια μέρα μπας και,αλλά τίποτα!

Σήμερα το είχα πάρει απόφαση οτι είτε του το βάλω μπροστά του είτε όχι,τα νεύρα μου θα μου τα σπάσει οπότε δεν έκανα και τη παραμικρή προσπάθεια να του πω να φάει παρά μόνο ξεκίνησα και έτρωγα εγώ το φαγητό μου.Και εκει που έτρωγα γυρνάω να τον δω και είχε φάει το μισό πιάτο μόνος του!!!Και ούτε άρνηση ούτε τίποτα!ΆΡΑ το συμπέρασμα πιο είναι?

Κάποια στιγμή σε κάποια φάση της ζωής τους όλα τα παιδάκια περνάνε αυτή τη φάση της άρνησης και λένε όχι σε όλα!Και όπως τους έρχεται έτσι τους φεύγει.Απλά θέλει υπομονή.Και θα περάσει!!!!Εσάς τα παιδάκια σας πέρασαν από αυτή τη φάση?

2 comments:

  1. Τα δικα μου τσιτωνανε τα ποδια κατω και λεγανε
    οσι σου λεω οσιιιιιιιι

    ReplyDelete
  2. την περάσαμε κι εμείς, υπομονή!!κι ακόμα είναι μέρες που θα ακούω το όχι συνέχεια!αντίδραση σε όλα...μέχρι που είχα βρει κόλπο για να μαζεύει τα παιχνίδια της..."μην μαζέψεις τα παιχνίδια,εδώ τα θέλω στο πάτωμα,μές στη μέση,να τα πατάω" και μόνο τότε τα μάζευε!!!χαχα

    ReplyDelete