Wednesday 15 February 2012

2 Μαμά χορεύω!!


Θυμάμαι μία από τις αγαπημένες μας ασχολίες με τον άντρα μου όταν ήμουν έγκυος ήταν το βράδυ πριν πάμε για ύπνο να μου βάζει κρέμα στη κοιλιά και να...
καθόμαστε να βλέπουμε πως κουνιόταν ο μικρός,και πως αντιδρούσε στα αγγίγματα μας και στα χάδια του μπαμπά του!

Κάποιες φορές ένοιωθα λες και θα πεταγόταν ο μπόμπιρας μέσα από τη κοιλιά μου!!!Μέχρι που είδα ένα βίντεο και αναθεώρησα στο τι θα πει ‘’κουνιέται λες και δεν υπάρχει αύριο!!!’’


Εσάς κάνανε τα μωρά σας belly dancing???

2 comments:

  1. Χαλαρά .... Και μου λείπει πολύ αυτή η περίοδος!! Πέρασαν ήδη 2 1/2 χρόνια και θα ήθελα να το ξαναζήσω αυτό !!!

    ReplyDelete
  2. υπέροχες στιγμές!!έτσι κι εμείς χαζεύαμε το βράδυ πριν κοιμηθούμε τον χορό της μικρής μας!!αναρωτιόταν ο άντρας μου αφού με έπαιρνε ο ύπνος,είχε ακόμα το χέρι στην κοιλιά μου,πως δεν με ξυπνούσε το κούνημα...ακούγαμε τότε bocelli σε ένα τοπικό κανάλι,έβαζε συνέχεια την ίδια συναυλία...και κάθε βράδυ χορό η μικρή!!

    ReplyDelete