Friday 3 February 2012

3 Ραγάδες:Το τατουάζ της εγκυμοσύνης!!!


Ποτέ δε θυμάμαι τον εαυτό μου να έχω ΤΟ σώμα!Μικρή ήμουν αρκετά παχιά.Μετά όταν τελείωσα το σχολείο και πήγα στη σχολή αποφάσισα και γω σαν άνθρωπος να κοιτάξω λίγο τον εαυτό μου και να αδυνατίσω.Και αδυνάτισα.Παράπονο δεν έχω,είχα και τα ψωμάκια μου και την κυτταρίτιδά μου!Αυτό που ποτέ δεν είχα ήταν οι ραγάδες.Τώρα έχω και απο αυτές!!!Για μένα ειναι το τατουάζ της εγκυμοσύνης.Είμαι λάτρης των τατουάζ,έχω 3 και ποιός ξέρει μπορεί να κάνω κι άλλα!Πολλές γυναίκες στην εγκυμοσύνη απέκτησαν τις γνωστές σε όλες μας ραγάδες.


Τι είναι οι ραγάδες?Με πολύ απλά λόγια όταν το δέρμα τεντώνεται απότομα απο την αυξομείωση βάρους "σπάει" ο ιστός που βρίσκεται κάτω από το δέρμα μας.Το χρώμα που έχουν οι ραγάδες μπορεί να είναι ροζοκκόκινο ή και καφέ ανάλογα με το χρώμα μας.Προσωπικά εμφάνισα ραγάδες 15 μέρες πριν γεννήσω.Απο τον έβδομο μήνα άρχισα να έχω απώλεια αμνιακού υγρού.Λίγο στην αρχή και αργότερα έφτασα να μην έχω σταγόνα.Αποτέλεσμα αυτού ήταν ο μικρός μου να μη μπορεί εύκολα να αλλάξει στάση και γενικά να κουνηθεί.Οπότε κάθε φορά που το έκανε,το έκανε τόσο άτσαλα ώστε με....ξεχείλωσε!!!!Έτσι απέκτησα το τατουάζ της εγκυμοσύνης που μου θυμίζει πόσο πολύ ταλαιπωρήθηκε ο μικρούλης μου τον τελευταίο μήνα!Οπότε λέω χαλάλι!!!!

Δύο χρόνια μετά θυμήθηκα μια κρέμα για τις ραγάδες που μου είχε στείλει η θεία μου απο την αγγλία και την οποία την είχα δώσει στην αδερφή μου και σε εκείνη έκανε θαύματα!!!Άρχισα να τη ψάχνω μέσω ίντερνετ και τη βρήκα στο άμαζον όπου κόστιζε 3 λίρες!!!Τα μεταφορικά όμως φωτιά!!Έτσι εγκατέλειψα την ιδάα.Μια μέρα εκεί που έκανα τα ψώνια μου σε γνωστό πολυκατάστημα καλλυντικών την είδα μπροστά μου!!!Εδώ και 2 χρονια κυκλοφορούσε στην ελλάδα και δεν την είχα δει!Εννοείται οτι την πήρα.Μπορεί να μην εξαφάνισε τις ραγάδες αλλά τουλάχιστον τις άκανε πιο smooth που λέει και η θεία!!

Εδώ σας έχω φωτογραφία όπως ήμουν στον 6ο(φώτο 1),όπως ήμουν στον 9ο(φώτο 2),και όπως είμαι σήμερα(φώτο3)




Κυκλοφορούν πολλές κρέμες για την αντιμετώπιση των ραγάδων και πολλές απο αυτές είναι ακριβές και μη συμβατές με το θηλασμό όπως μου ειχε πεί η φαρμακοποιός μου.Αυτή που χρησιμοποιώ εγώ είναι πολύ οικονομική και στη ουσία είναι τίποτα άλλο απο βούτυρο κακάο!!!Για μένα είναι πολύ καλή και αξίζει.Και το κυριότερο?Δε κοστίζει!!!

3 comments:

  1. θα ηθελα περισσοτερες πληροφοριες για την κρεμα και αν επιτρεπετε στην εγκυμοσυνη pleaseeeeeeeee

    ReplyDelete
  2. Ποια είναι αυτή η κρεμούλα σου;;;;

    ReplyDelete
  3. kale, pes mas poia kremoula einai!

    ReplyDelete