Monday 27 February 2012

0 Ο δικός μου θηλασμός!


Ξέρω ότι ανοίγω μεγάλο θέμα αλλά ήθελα να πώ την άποψή μου και την εμπειρία μου πάνω στο μητρικό θηλασμό.Πάντα θεωρούσα ότι ένα μωρό θα πρέπει να θηλάσει.Και όταν λέω πρέπει εννοώ ότι έτσι το είχα στο μυαλό μου.Κάπως πρέπει να τραφεί και το φαγητό του ήταν το γάλα της μαμάς.Πολύ φυσικά και επόμενα!

Όταν γέννησα με καισαρική και μου φέρανε το μωρό μου,μου έφεραν μαζί και ένα μπουκάλι γάλα.Θεώρησα ότι αφού είχα τον ορό δε θα μπορούσα να θηλάσω.Λανθασμένα μεν αλλά δυστυχως δεν είχα ενημερωθεί επί του θέματος.Όταν μου βγάλανε τον ορό είπα ότι τώρα μπορώ να θηλάσω.Με τις οδηγίες του παιδιάτρου θήλαζα ένα τέταρτο και μέτα έτρωγε συμπλήρωμα αλλά θεώρησα(λανθασμένα πάλι)ότι μέχρι να κατέβει το πρωτόγαλα κάπως πρέπει να χορταίνει το μωρό
.
Γυρνώντας στο σπίτι θήλαζα και παράλληλα έτρωγε και συμπλήρωμα.Το μωρό μου όμως άρχιζε και είχε θέμα.Ξεκίνησαν οι κολικοί και έμενα ξύπνιος 16 ώρες σερί.Το υπόλοιπο 8ωρο κοιμόταν διακεκομμένα και φυσικά γκρίνιαζε πάρα πολύ.Εγώ ήμουν ένα όρθιο ζόμπι από την αϋπνία και όλο αυτό με είχε κουράσει.Μιλήσαμε με το γιατρό και μας άλλαξε το γάλα σε γάλα ac για τους κολικούς.Τα ίδια και χειρότερα.Το παιδί γινόταν μπλέ από το κλάμα και δε μπορούσε να ηρεμήσει με τίποτα.Μαζί και μεις!

Ώσπου πήρα την απόφαση να μην ακούσω κανέναν παρά μόνο το ένστικτό μου και είπα ΤΕΛΟΣ!!Θα τον θηλάσω αποκλειστικά!Πόσες μέρες να ταλαιπωρηθούμε?2?3?10?Θα τα καταφέρω!Τελικά χρειάστηκαν μόνο 3 μέρες για να τρώει αποκλειστικά από το δικό μου γάλα και δε μπορώ να πω ότι ταλαιπωρηθήκαμε ιδιαίτερα.Περισσότερο δυσκολευτήκαμε με το μπουκάλι παρά με το στήθος.Έτσι και αλλιώς το γάλα μου έφτανε και ήταν υπέρ αρκετό.

Δε θα σχολιάσω το λόγο για τον οποίο οι παιδίατροι προωθούν τα γάλατα σε σκόνη,λίγο πολύ όλοι μας ξέρουμε τους λόγους.Ούτε θα σταθώ στο γεγονός ότι πολλές μαμάδες προτιμούν να δίνουν ξένο από το να θηλάζουν,η κάθε μαμά ξέρει τι είναι καλό για το παιδάκι της.Θα πώ απλά ότι αν νοιώθετε ότι κάτι δε πάει καλά να ακούτε το ένστικτο σας,αυτό ξέρει καλύτερα!

Από τη προσωπική μου πείρα θα σας πω ορισμένες συμβουλές για τις μαμάδες που θέλουν να θηλάσουν

Δεν υπάρχει το “δεν έχω αρκετό γάλα και δε χορταίνει το μωρό”.Όσο περισσότερο βάζετε το μωρό στο στήθος τόσο αυξάνεται η παραγωγή σας.Μη σας μπερδεύει το γεγονός ότι μετά τον πρωινό θηλασμό πχ το στήθος σας μαλακώνει άρα δεν έχει γάλα.Πρέπει να είναι μαλακό αλλιώς θα είχατε θέμα με τη παραγωγή σας.

“Πως ξέρω αν έχει χορτάσει?”ένα μωρό που έχει χορτάσει θα σταματήσει να τρώει.Κανείς δε τρώει με το ζόρι.Μετράτε τις βρεγμένες πάνες του μωρού σας.Αν βρέχει 7-10 πάνες το 24ωρο ,και από τη στιγμή που κάνει κακά του τότε τρέφεται ικανοποιητικά.

Το 3ωρο δεν ισχύει.΄Ένα μωρό που θηλάζει μπορεί να θελήσει γαλα στη μία ώρα στις 2 ώρες ή και στο μισάωρο. Επίσης μπορεί να μη πεινάει απλά να θέλει το στήθος για παρηγοριά!

Ακούστε το μωρό σας και το τι έχει να σας πεί.Εκείνο ξέρει
καλύτερα τις ανάγκες του.Ειδικός δεν είμαι αλλά μπορώ να πω ότι με το θηλασμό το παιδί μου ηρέμησε.

No comments:

Post a Comment