Sunday 12 February 2012

1 Που ακόμα θα μας φτάσουν?



Σας ζητάω προκαταβολικά συγνώμη αν σας ρίξω τη διάθεση αλλά κάπου πρέπει να τα πώ γιατί θα σκάσω!!!Είμαι μία εκ των 5 ατόμων που αποτελούν το μπλογκ και μένω στην Ελλάδα.Με όλα αυτά που συμβαίνουν στη χώρα μας δε μπορώ να μην αναρωτηθώ που ακόμα θα φτάσουμε.Θα παίρνουμε μισθό 500 ευρώ μηνιαίως.Αυτό νομίζω τα λέει όλα!!!Πως να ζήσει μια οικογένεια 3 ατόμων με 500 ευρώ?Μόνο τα πάγια έξοδα φτάνουν για να ξοδευτούν αυτά τα ολίγα χρήματα!!

Έβλεπα και ξανάβλεπα το άρθρο με το ντοκιμαντέρ που συγκίνησε τους Σουηδούς και το μόνο που σκεφτόμουν ήταν πότε θα καταφέρω επιτέλους να φύγω απο εδώ και να πάω κάπου όπου τα λεφτά που θα μου κρατάνε απο το μισθό μου να πιάνουν τόπο!Να έχω δωρεάν παιδεία,υγεία,να υπάρχει κράτος βρε αδερφέ!Μας κρατάνε τα ωραία μας λεφτουδάκια και μετά οοοοοοόλα αυτά που υποτίθεται οτι πληρώνονται από αυτά που μας κρατάνε τα ξανα πληρώνουμε ξανά μανά!!!

Και εκεί που χάζευα στο facebook για να ξεχαστώ βλέπω αυτό το κείμενο:
1.Μηνιαίος μισθός 6.100 ευρώ
2.Σύνταξη μετά από 4 χρόνια βουλευτικής θητείας,ποσό σύνταξης μηνιαίως 4.880 ευρώ
3.Για συμμετοχή σε επιτροπές 250 ευρώ η ώρα
4.Οι βουλευτές της επαρχίας παίρνουν το μήνα 1000 ευρώ για ενοίκιο.
5.Όλοι οι βουλευτές παίρνουν 1.500 ευρώ για οργάνωση γραφείου και 1.000 ευρώ τις γιορτές λόγω αυξημένης επικοινωνίας με τους ψηφοφόρους τους.Το δώρο Χριστουγέννων, Πάσχα και επίδομα αδείας είναι ξεχωριστά.
6.Δικαιούνται 104 εισιτήρια ετησίως δωρεάν και απεριόριστες μετακινήσεις με ΟΣΕ και ΚΤΕΛ.
7.Πολυτελές αυτοκίνητο με δωρεάν καύσιμα με 600 ευρώ επίδομα το μήνα,ένα χωροφύλακα για φρουρό,4 κινητά τηλέφωνα τελευταίας τεχνολογίας,και ένα σταθερό στο σπίτι όλα δωρεάν.
8.Απολαμβάνουν πλήρους ασυλίας για όποιο αδίκημα διαπράξουν κατά τη διάρκεια της θητείας τους ως βουλευτές.
9.Δεν πληρώνουν φόρο για ένα μέρος του μισθού και της συντάξεως.
10.Δικαιούνται γραμματειακή υποστήριξη για 4 υπαλλήλους και 1 επιστημονικό συνεργάτη.΄Όλους αυτούς τους πληρώνει το δημόσιο
11.Δικαιούνται άτοκα δάνεια ως βουλευτές και ως επαγγελματίες
12.Δωρεάν γυμναστήριο,σάουνα,νηπιαγωγείο για τα παιδιά τους
13.Τηλεφωνική ατέλεια
14.Δωρεάν επισκέψεις σε αρχαιολογικούς και καλλιτεχνικούς  χώρους
15.Δωρεάν διόδια
16.Δωρεάν εισιτήρια,ξενοδοχεία,γεύματα όταν ταξιδεύουν στο εξωτερικό ως μέλη επιτροπών κλπ.

ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΜΟΙΒΕΣ ΤΟΥΣ ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΤΕΡΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ!

Έχω μείνει λοιπόν και κοιτάω το εν λόγω κείμενο σα χάνος."Δε μπορεί"λέω απο μέσα μου,και όμως αν το καλό σκεφτείς δεν είναι και αδύνατο να συμβαίνουν όλα αυτά.Και απλά αναρωτιέμαι που θα φτάσουμε ακόμα?Που θα καταλήξουμε?Λέω ευτυχώς που ακόμα έχω σπίτι να μένω και ένα πιάτο φαγητό να δώσω στο παιδί μου.Υπάρχουν όμως και άλλοι που στερούνται και αυτά τα βασικά.Εσάς πόσο σας έχει επηρεάσει η κρίση?

1 comment:

  1. Και δεν είσαι η μόνη που σκέφτεται έτσι! Είμαι κι εγώ μητέρα και μένω στην Ελλάδα!! Έχω αρχίσει να σκέφτομαι πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο να φύγω από εδώ, κυρίως για το παιδί μου! Να μπορέσω να του εξασφαλίσω ένα πιο σίγουρο μέλλον!! Άντε και να δούμε που θα πάμε... Καλό κουράγιο σου εύχομαι από τα βάθη της καρδιάς μου, σε κάτι τέτοιες καταστάσεις είναι καλό να ξέρεις ότι σε νοιάζονται οι συμπατριώτες σου!!

    ReplyDelete